ضعف نظارت بر قانون عامل اصلی ناامنی شغلی کارگران است رونق به بازار مسکن بازگشت؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای بازار موبایل (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۵۵۰ واحد مسکن شهری در سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی واگذار شد پلمب یک سالن زیبایی به دلیل گران فروشی و تداخل پزشکی در یکی از خیابان‌های مشهد بازار گوشت رقابتی می‌شود | کاهشی‌شدن قیمت دام به‌زودی افزایش عرضه گوشت گرم قرمز وارداتی در بازار مشهد + قیمت خسارت هزار و ۵۴ میلیارد ریالی سیل به پل‌های خراسان رضوی افت ۱۷ هزار واحدی بورس با وجود محدودیت بیشتر دامنه نوسان | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ خرداد ۱۴۰۳) آیا تعیین سقف اجاره در تورم‌های زیر ۳۰ درصد امکان‌پذیر است؟ آخرین وضعیت فعالیت صنف طلا و جواهر در کشور تعیین سقف افزایش اجاره‌بهای مسکن در مشهد به کجا رسید؟ شورای عالی مسکن در مشهد برگزار شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) «دنا جوانان» ایران خودرو مرداد امسال روانه بازار می‌شود + مشخصات فنی آغاز توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) قیمت‌های عجیب رهن و اجاره در بولوار هاشمیه مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) تمدید طرح کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۳ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (شنبه، ۵ خرداد۱۴۰۳) علت افت قیمت سکه چه بود؟ (۵ خرداد ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ثبات متزلزل بازار (۵ خرداد ۱۴۰۳) ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته بذرپاش به استانداران برای تعیین سقف افزایش اجاره‌بهای مسکن (۵ خرداد ۱۴۰۳) اتمام ثبت نام و عرضه خودرو‌های برقی امروز ۵ خرداد اعلام شرایط فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه + لینک ثبت نام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ادامه کاهش دامنه نوسان در معاملات امروز | بورس زیر سایه انتخابات
سرخط خبرها

 برای اطلاع از برنامه خاموشی به سامانه «برق من» مراجعه کنید

  • کد خبر: ۶۸۰۸۹
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
  • ۱۴
 برای اطلاع از برنامه خاموشی به سامانه «برق من» مراجعه کنید
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان می‌توانند برای اطلاع از خاموشی شهر و یا منطقه خود به سامانه " برق من" و یا سایت شرکت‌های توزیع استان خودشان مراجعه کنند و امسال برنامه‌های خاموشی از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی رجبی مشهدی، درباره علت خاموشی‌های پراکنده در کشور اظهار کرد: برای هر استان یک سقف مصرف تعریف شده است که باید با اقدامات مدیریت مصرف، میزان مصرف خود را کاهش دهند. در صورتی که میزان مصرف از تولید تعیین شده کمتر باشد محدودیتی ایجاد نخواهد شد، اما استان‌هایی که موفق به انجام این کار نشوند متحمل خاموشی در برخی مناطق می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه خاموشی‌ها از طریق سامانه "برق من" با آدرس https://ios.saapa.ir/auth/register اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: ممکن است امروز اطلاعات کافی از سوی شرکت توزیع تهران بزرگ و یا سایر استان‌ها در این رابطه در سامانه درج نشده باشد، اما فردا حتما اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

به گفته سخنگوی صنعت برق برخی شرکت‌ها ممکن است از طریق صفحات خودشان جداول خاموشی را بارگذاری کنند و اعمال محدودیت‌ها از این طریق اطلاع رسانی شود این موضوع کاملا سلیقه‌ای است و مشترکان برای اطلاع از خاموشی‌ها می‌توانند به سامانه "برق من" و یا سایت شرکت توزیع برق استان خود مراجعه کنند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه این سامانه برای کل کشور طراحی شده است و در واقع جداول خاموشی امسال از این طریق اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: تقاضای ما از مشترکان این است که با مدیریت مصرف ما را در گذر از این شرایط همراهی کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمود امیرجلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
بد موقع برق و قطع میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
پنجمین قدرت موشکی جهان، سایت اطلاع رسانی قطعی برق راه انداخته....
عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
آخه این چه مدیریتیه چرا باید در طول روز وشب چندین مرتبه برق در شهر قدس قطع بشه ساکنان شهر قدسی زمانی که برقشان قطع میشود آب هم ندارند چرا که فشار آب در شهر قدس بسیار پایین است وباید با پمپ امورات خود را بگذرانند هنوز تابستان نیامده و هوا آنچنان گرم نشده است شرایط را اینگونه رقم میزنند وای به حال اینکه تابستان از راه برسد که با این شرایط بدون شک اعتراض شدید مردم را در پی خواهد داشت مگر با مدیریت روزانه یک بار برق قطع شود و نه 10 بار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
این کار قطع برق نشانه بی لیاقتی و عدم کفایت شما ست در برنامه ریزی و پیش بینی شرایط
سایه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
من به سامانه برق من رجوع کردم، قسمت خاموشی های من هیچ چیزی رو نشون نمیده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
سلام این قطعی برق دور از انصاف وعدالت است که همیشه میگین امیدوارم بفهمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
افتخار و اقتدار از این بالاتر که پنجمین ابرقدرت موشکی جهان، سایت اطلاع رسانی قطع برق رو در قرن ۲۱ ام راه میندازه؟
حسن..
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
هروقت خاستید برق منو قطع کنید بهم زنگ بزنید تاموتوربرقمو راه بندازم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
1
کمی انصاف داشته باشین،مامردم ازخودتونیم بیگانه نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
خدالعنتتون کنه که برقو حتی طبق لیستتون قطع نمیکنید. یعنی روی حرفتونم نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
چرا برق قطع میکنی برای ما که بچه کوچیک داریم خیلی سخت بچه همش گریه میکنه از گرما خداخوش میاد انقدر مردم اذیت میکنید خودتون جلوی کولر نشیستین صبح 3ساعت بعدظهر 3 ساعت خداخوش میاد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
جلوی قطعی‌ برق و اگه نمی‌تونید بگیر لااقل زمانشو اعلام کنید که تکلیف و بدونیم .شرکت با ۳۰ تا کارگر نمیدونیم تعطیل کنیم یا نه.
اوج بی برنامگی و ناکارآمدی!?!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
اصلا هیچ نظارتی بر روی شهر قدس نیست همیشه قشر ضعیف تحت فشاره همینطوری نه شهر سازی خوبی داره اینم از قطعی برق نه یکبار بلکه چندین بار از برنامه زندگی خارج شدیم نمیدونم باید صدای مارو چه کسی بشنوه وبه مشکلاتمان رسیدگی کنه مردم از این همه بیچارگی خسته شدن این هم اضافه شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
غیر از آه و نفرین چیزی نداریم بگیم از ماست که برماست
از کوتاهی ماست که دیوار بلند است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->